تمدید مهلت دریافت اسناد مزایده احیای ۱۳ بنای تاریخی

مهلت ارسال اسناد برای شرکت در مزایده احیای ۱۳ بنای تاریخی تا پنجشنبه هشتم شهریور ۱۴۰۳ تمدید شد.

به گزارش میراث آریا، با برگزاری مزایده از سوی صندوق توسعه واحیا، مسئولیت مرمت، احیا و حق بهره‌برداری در مدت معین مربوط به ۱۳ بنای تاریخی و فرهنگی در هفت استان و در شهرهای اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کرمانشاه و لرستان به مردم واگذار می‌شود.

مهلت دریافت اسناد این مزایده از سامانه ستاد ایران، از هشت صبح روز یکشنبه ۲۸ مرداد تا ساعت ۱۹ ششم شهریور اعلام شده که تا پنجشنبه ۸ شهریورماه تمدید شده است.

همچنین آخرین مهلت تسلیم پیشنهادها نیز ساعت ۱۹روز دوشنبه ۱۹ شهریورماه خواهد بود. پیشنهادهای واصله در ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه در جلسه کمیسیون مزایده واقع در میدان بهارستان عمارت مسعودیه و از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد) به آدرس www.setadiran.ir باز و بررسی می‌شود.

این بناها شامل خانه رجالیان در شهر اصفهان، قلعه پوراشرف در شهر دره‌دشت استان ایلام، عمارت والی‌کهره در روستای والی‌کهره استان ایلام؛ عمارت حاج رئیس بوشهر، خانه آزاده چالشتر شهر چالشتر استان چهارمحال و بختیاری، قلعه امیرمفخم دزک شهر کیار استان چهارمحال و بختیاری، قلعه اسفندیارخان بختیاری در شهر فرخشهر استان چهارمحال و بختیاری، قلعه صمصام‌السلطنه در شهر شلمزار استان چهارمحال و بختیاری، قلعه سورک در شهر فرخشهر استان چهارمحال و بختیاری، خانه نیلساز در شهر دزفول استان خوزستان، خانه سوزنگر در شهر دزفول استان خوزستان، کاروانسرای ماهیدشت در شهر کرمانشاه و خانه بهرامی در شهر خرم‌آباد استان لرستان است.

فرآیند اجرایی این مزایده، با هدف شفافیت هرچه بیشتر و اجرای سریع‌تر، به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد (تدارکات الکترونیکی دولت) انجام می‌شود. اسناد مزایده مربوط به سیزده بنای تاریخی و فرهنگی است که هر بنا به صورت جداگانه واگذار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403060700418
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha